Op maandag 18 mei mochten we 43 leerlingen en 4 leerkrachten van het zesde leerjaar uit Biesme (Wallonië) verwelkomen in Hallaar! Na een eerdere, langdurige samenwerking met Malonne, is de uitwisseling met Biesme ondertussen een vaste, jaarlijkse traditie geworden.
In maart stonden de correspondenten voor het eerst oog in oog in Biesme. Enkele briefjes later (in het Frans voor ons, in het Nederlands voor hen), was het nu onze beurt om onze Waalse vrienden gastvrij te ontvangen. Het werd een fantastische dag vol toneeltjes, een reusachtig ganzenbordspel en natuurlijk heel wat lekkers.
Om 16:00 uur was het tijd om afscheid te nemen, en ja… er werd hier en daar een traantje weggepinkt. Pennenvrienden ouderwets? Echt niet! Wij hopen alvast dat deze mooie contacten nog lang blijven duren.
